NASZE WARTOŚCI I ZASADY POSTĘPOWANIA
Charakter naszej działalności nakłada na nas bardzo dużą odpowiedzialność. Zdobycie zaufania mieszkańców, pacjentów i ich rodzin oraz osób trzecich, z którymi współpracujemy oraz władz publicznych jest niezwykle istotne. Uczciwość nie zna granic. Musimy dążyć do osiągnięcia najwyższych standardów etycznych we wszystkich naszych działaniach na całym świecie. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić przestrzeganie naszych standardów jakościowych w całej Grupie oraz naszych wartości i zasad etycznych, zgodnie z naszym kodeksem postępowania w zakresie etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu. W ramach Systemu Zgodności (tzw. Compliance) obowiązującego w grupie emeis, a tym samym w emeis Polska sp. z o.o., funkcjonują następujące polityki i kodeksy postępowania, których przestrzeganie jest obowiązkowe dla każdego z naszych pracowników i współpracowników.
Kodeks Etyki – „Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)”
W naszej działalności w sektorze opieki zdrowotnej, pojęcia takie jak „szacunek” i „uczciwość” nabierają nowego wymiaru. Musimy pamiętać, że etyka i odpowiedzialność społeczna dotyczą nas wszystkich, niezależnie od naszej pozycji w firmie czy sytuacji, w której się znajdujemy. Kodeks Etyki – „Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)” umożliwia każdemu pracownikowi Grupy oraz wszystkim naszym interesariuszom (pacjentom, rodzinom, dostawcom, partnerom itp.) postępowanie w sposób uczciwy i odpowiedzialny, niezależnie od okoliczności.
KODEKS ETYKI – pobierz
Polityka Antykorupcyjna – zapobieganie korupcji i handlowi wpływami oraz ich zwalczanie
W naszej Grupie wdrożono politykę zapobiegania korupcji i handlowi wpływami, mającą na celu przestrzeganie francuskiej ustawy o przejrzystości, walce z korupcją i modernizacji życia gospodarczego (tzw. ustawa „Sapin 2”), a także obowiązujących przepisów w krajach, w których prowadzimy działalność. Grupa stosuje zasadę „zero tolerancji” wobec wszelkich form korupcji i handlu wpływami. Nieprzestrzeganie tej polityki może prowadzić do sankcji prawnych i administracyjnych wobec Grupy, kadry zarządzającej oraz pracowników. Każde naruszenie może skutkować postępowaniem dyscyplinarnym, a nawet zwolnieniem jak również wszczęciem postępowania sądowego.
POLITYKA ANTYKORUPCYJNA – pobierz
Polityka dotycząca prezentów i zaproszeń
Celem tej polityki jest zapewnienie pełnej zgodności z zasadami etycznego postępowania promowanymi przez Grupę. Polityka uzupełnia Kodeks Etyki oraz Politykę Antykorupcyjną, ale ich nie zastępuje. Zawiera szczegółowe zasady, które mają na celu eliminację wszelkich form korupcji i handlu wpływami w kontekście relacji biznesowych, w szczególności dotyczących prezentów i zaproszeń.
POLITYKA DOT. PREZENTÓW – pobierz
Polityka dotycząca korzystania z pośredników
Celem tej polityki jest wprowadzenie przejrzystych wytycznych dotyczących korzystania z pośredników zewnętrznych. Współpraca z pośrednikami niesie za sobą ryzyko, w tym utraty reputacji, sporów oraz niezgodności z przepisami prawa lub wymogami organów nadzoru. Poprzez jednoznaczne umowy, wyraźnie określone oczekiwania oraz przeprowadzanie analiz due diligence, nasza organizacja minimalizuje to ryzyko. Polityka ta potwierdza zaangażowanie Grupy w utrzymanie wysokich standardów etyki, zgodności i przejrzystości.
POLITYKA W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z POŚREDNIKÓW – pobierz
Polityka darowizn i sponsoringu
Celem tej polityki jest określenie procedur związanych z darowiznami, patronatem i sponsoringiem, udzielanymi przez emeis. Polityka ta uzupełnia Kodeks Etyki oraz Politykę Antykorupcyjną.
POLITYKA DOT. DAROWIZN I SPONSORINGU – pobierz
Karta odpowiedzialnego lobbingu
Celem tej Karty jest zapewnienie, że działania lobbingowe podejmowane przez Grupę emeis są prowadzone w sposób etyczny i odpowiedzialny. Dokument ten uzupełnia Kodeks Etyki oraz Politykę Antykorupcyjną.
KARTA ODPOWIEDZIALNEGO LOBBINGU – pobierz
Standardy ochrony małoletnich w podmiocie leczniczym
Standardy ochrony małoletnich określają zasady i procedury postępowania zapewniające bezpieczne relacje pomiędzy małoletnimi, a personelem podmiotu leczniczego emeis Polska oraz zasady postępowania w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia krzywdzenia małoletniego.
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH W PODMIOCIE LECZNICZYM – pobierz
Zasady zgłoszeń wewnętrznych w emeis Polska
W emeis Polska stosujemy zasady zgłoszeń wewnętrznych i ochrony sygnalistów. Ten dokument określa m.in. jakie naruszenia i nieprawidłowości podlegają zgłoszeniom oraz jak przebiega analiza zgłoszeń i postępowanie wyjaśniające.
ZASADY ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH w emeis Polska Sp. z o.o. – pobierz
Ochrona danych osobowych
W związku z naszą działalnością przetwarzamy dane osobowe, z których część to dane wrażliwe (np. dane medyczne). Jednakże nasi rezydenci, pacjenci, pracownicy, współpracownicy, kontrahenci i inne osoby mają prawo do prywatności i poszanowania ich danych osobowych, które przetwarzamy:
Zgłaszanie nieprawidłowości
Ta platforma służy do dokonywania zgłoszeń w sprawach potencjalnych nieprawidłowości polegających w szczególności na naruszeniu przez spółkę lub osoby działające na jej rzecz przepisów prawa lub przyjętych przez spółkę standardów postępowania i regulacji wewnętrznych.
Jest ona dostępna pod adresem: https://emeis-polska.signalement.net/entreprises
Wszystkie powiadomienia otrzymane przez platformę są traktowane jako poufne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Używamy plików cookies
Centrum preferencji prywatności
Szczegółowe informacje na temat wykorzystywanych w naszym serwisie plików cookies i podobnych technologii dostępne są w „Polityce cookies ”. Administratorem Twoich danych osobowych jest ORPEA POLSKA sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Prostej 69, 00-838 Warszawa. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych i przysługujących Ci praw, zapoznaj się z naszą „Polityką prywatności”.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_rollupGa | 2 years | This cookie is used for registering an unique ID for cross domain tracking which helps in generating the statistical data on how the visitor use the website. |
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Necessary" category . |
cookielawinfo-checkbox-functional | 1 year | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Analytics" category . |
cookielawinfo-checkbox-others | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to store the user consent for cookies in the category "Others". |
_rollupGa_gid | 1 day | This cookie is used to distinguish user's in cross domain tracking. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
UserMatchHistory | 1 month | LinkedIn sets this cookie for LinkedIn Ads ID syncing. |
lang | session | LinkedIn sets this cookie to remember a user's language setting. |
bcookie | 2 years | LinkedIn sets this cookie from LinkedIn share buttons and ad tags to recognize browser ID. |
lidc | 1 day | LinkedIn sets the lidc cookie to facilitate data center selection. |
bscookie | 2 years | LinkedIn sets this cookie to store performed actions on the website. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gat_UA-32750530-5 | 1 minute | A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
AnalyticsSyncHistory | 1 month | No description |
li_gc | 2 years | No description |