Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Centrum Rehabilitacji Orpea Polska Sp. z o. o. na Warszawskim Ursynowie poszukuje osoby na stanowisko obsługi klienta (rejestracja medyczna).
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania rejestracji medycznej
- przyjmowanie i łączenie rozmów przychodzących
- Budowanie pozytywnych relacji z zespołem rehabilitantów i lekarzy
- Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
- Archiwizacja dokumentacji medycznej
- Sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych
- wystawianie faktur VAT
- nadzór nad obiegiem dokumentacji
- przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów do NFZ
Oferujemy
- umowę zlecenie
- rodzinna atmosferę w młodym zespole
- praca zmianowa na 8 godzin (08.00-16.00;12.00-20.00)
- kartę Fit-Profit dla chętnych
Mile widziana znajomość pakietu Office i obsługi komputera.
Kontakt mailowy pod adresem p.petrykowska@oropea.pl
Dlaczego warto
z nami pracować?
Cenimy to, że chcesz się rozwijać.
By przyjemniej sądzić czas poza pracą
Rozumiemy potrzebę bezpieczeństwa i poczucia stałości zatrudnienia
* w zależności od formy zatrudnienia
Wspieramy rozwój naszych pracowników poprzez liczne programy
Realizujemy minimum 6 półgodzinnych mini-szkoleń w danym miesiącu, które są dedykowane wszystkim grupom pracowniczym. Tematyka jest bardzo szeroka, dostosowywana odpowiednio do potrzeb uczestników. Tematyka tych spotkań jest ustalana w Rocznym harmonogramie szkoleń.
Głównym celem Programu jest umożliwienie indywidualnego rozwoju, docenienie zaangażowania w pracy, a także przekonanie najbardziej doświadczonych pracowników do kontynuacji ścieżki kariery w ramach struktur ORPEA. Program daje możliwość ubiegania się
o dofinansowanie kursów, szkoleń, studiów w związku z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych.
Głównym założeniem Programu jest przygotowanie uczestnika Akademii do pełnienia funkcji Dyrektora Domu/Kliniki. Program jest skierowany do kadry kierowniczej, menedżerów średniego i wyższego szczebla, chcących zwiększać swoją efektywność w zakresie zarządzania ludźmi
i rozwijać kompetencje w tym obszarze.
Konkurs Pracownik Roku ma na celu wyróżnienie spośród wszystkich zespołów personelu każdego Domu opieki/Kliniki rehabilitacyjnej
jednej osoby, poprzez ocenę jej zaangażowania w pracę według przyjętych w regulaminie kryteriów. Kandydatów do Konkursu
zgłaszają współpracownicy.