Barometr satysfakcji 2019
W naszych domach opieki ruszył coroczny proces ankietowania. Jest to badanie na temat jakości usług oferowanych przez ORPEA Polska, realizowane w Grupie ORPEA już od wielu lat. Wszystkie zebrane informacje są podstawą do wdrożenia działań naprawczych, przyczyniających się do zwiększenia stopnia spełnienia oczekiwań osób korzystających z naszych usług.
Do wypełnienia ankiety zapraszamy mieszkańców i ich bliskich. Personel naszych domów nie może wypełniać ankiety za mieszkańca, ani w tym pomagać. Dopuszczalna jest tylko pomoc rodziny, bliskich i wolontariuszy.
O co pytamy?
Formularz składa się z czterech stron i jest podzielony na pytania zamknięte i otwarte. Pierwsze 10 pytań zamkniętych dotyczy takich obszarów jak: recepcja, personel, opieka, posiłki, pokój, dostosowanie do potrzeb mieszkańców, przekazywanie informacji, aktywności i ogólne wrażenie. W pytaniach zamkniętych ankietowani oceniają każdy obszar w 4-stopniowej skali: bardzo dobry, dobry, dostateczny i niedostateczny. W ankiecie znajdują się też dwa pytania otwarte. Pierwsze z nich: „Czy poleciliby Państwo nasz dom innym osobom?” – zachęca do podania powodu rekomendacji lub jej braku, przy czym w przypadku odpowiedzi negatywnej uzasadnienie jest dla nas szczególnie ważne. Drugie pytanie otwarte: „Czy mają Państwo dodatkowe uwagi dotyczące funkcjonowania domu?” pozwala nam szerzej poznać dodatkowe oczekiwania, którym postaramy się sprostać w przyszłości.
Ankieta jest w pełni anonimowa. Jeśli jednak wypełniający oczekują informacji zwrotnej na temat wyników, są proszeni o wpisanie swoich danych kontaktowych oraz zaznaczenie tej opcji na końcu formularza.